برنامه استانی انتاریو برای 828 کاندیدای اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد.


برنامه استانی انتاریو برای 828 کاندیدای اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد. در جدیدترین قرعه کشی PNP، از متخصصین حوزه تکنولوژی و فرانسه زبانان درخواست شد تا  برای کاندید شدن در برنامه استانی انتاریو اقدام کنند.

این استان در هشتم فوریه دو قرعه کشی PNP برگزار کرد. از مجموع 828 دعوتنامه صادر شده، 622 نفر از متقاضیان مهاجرت ممکن است برای برنامه  Ontario’s Express Entry Human Capital Priorities Stream واجد شرایط باشند. این کاندیداها باید در سیستم اکسپرس انتری پروفایل داشته باشند و نمره CRS آن ها بین 462 الی 467 باشد. همچنین لازم است تا حداقل یک سال در یکی از مشاغل حوزه تکنولوژی سابقه کار داشته باشند.

لیست مشاغل مورد تائید استان انتاریو همراه با کد ناک

0213 – مدیران کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی

2147 – مهندسان کامپیوتر

2172 – تحلیلگران پایگاه داده و مدیران داده ها

2173 – مهندسان و طراحان نرم افزار

2174 – برنامه نویس کامپیوتر و توسعه دهندگان رسانه های تعاملی

2175 – طراحان و توسعه دهندگان وب

206 کاندیدای دیگر برای برنامه French-Speaking Skilled Worker (FSSW)  دعوت شده اند. این کاندیداها نیز نمره اکسپرس انتری 463 الی 467 نیاز دارند. علاوه بر نمره CRS، به نمره CLB حداقل 7 در فرانسه و 6 در انگلیسی نیز نیاز دارند. از دیگر ملزومات، می توان به داشتن تمکن مالی برای پوشش هزینه زندگی در انتاریو اشاره کرد.

کاندیداهایی که دعوت نامه دریافت می کنند، 45 روز زمان دارند تا پرونده خود را برای Ontario’s PNP کامل کنند.

مزایای داشتن PNP چیست؟

برنامه PNP به استان های کانادا این اجازه را می دهد تا نیروی انسانی مناسب را از طریق مهاجران تامین کنند. کاندیداهای اکسپرس انتری که دعوتنامه استانی دریافت می کنند، 600 امتیاز به CRS قبلی آنها اضافه میشود و نمره آن ها از حد نصاب بالاتر می رود؛همین امر تضمین می کند که Invitation To Apply(ITA) را برای اقامت دائم کانادا کسب کنند.