ّCanada

  فارغ از ملیت و محل سکونت، کمتر کسی را می توان در این کره خاکی یافت که علاقه ای به سفر به کشور زیبای کانادا نداشته باشد. سرزمینی که  طبیعت مسحور کننده آن شهره عام و خاص است و سازه های کم نظیرش هر بیننده ای را به تحسین وا می دارد. در این میان کم شمار نیستند آنهایی که رویای مهاجرت به این کشور پهناور را در سر می پرورانند.

دولت فدرال، و در برخی موارد با همکاری مسئولین استانی،  برنامه های گوناگونی را تدوین نموده  تا برای اشخاصی که قصد آمدن به کانادا را دارند این امکان را فراهم آورد. علی رغم تعدد بسیار زیاد روشهای مهاجرتی می‌توان آنها را به دو دسته برنامه های اقامت موقت و برنامه های اقامت دائم تقسیم نمود.

  همانگونه که از اسمشان  مشخص است، برنامه های اقامت موقت مختص افرادی هستند  که قصد مهاجرت دائم به کانادا را ندارند و یا حداقل در حال حاضر چنین هدفی را دنبال نمی کنند. دانش آموزان و دانشجویانی که برای ادامه تحصیل به این کشور پا میگذارند (ویزای تحصیلی)،  افرادی که برای کار به کانادا می آیند ( ویزای کاری یا همان ورک پرمیت)،  اشخاصی که فقط قصد بازدید از کانادا را به عنوان یک توریست دارند( ویزای ویزیتوری یا همان ویزای توریستی) ،  آنهایی که برای تجدید دیدار با اعضای خانواده شان به اینجا می آیند ( ویزای ویزیتوری یا سوپر ویزا) و یا آنهایی که قصد آشنایی با بازار کانادا را دارند در این دسته جای می گیرند.

 برنامه های اقامت دائم امکان سکونت مادام العمر در کانادا را برای افراد واجد شرایط فراهم می آورند و به افراد این امکان را میدهند که آزادانه به کار، تحصیل، و هرگونه فعالیت دیگری در دایره قانون بپردازند.

تلاش مجموعه ما بر این است تا در این وبسایت اطلاعات جامعی را در مورد برنامه های مهاجرتی و روشهای اخذ ویزای کانادا در اختیار شما بگذاریم تا با استفاده از مطالب معتبری که توسط وکلای رسمی امور مهاجرتی کانادا تهیه شده اند بتوانید با دیدی باز و اطلاعاتی صحیح بهترین تصمیم را برای آینده خود اتخاذ نمایید.