ده شغل پرتقاضا در بریتیش کلمبیا پس از پاندمی

british columbia

همه گیری ویروس کرونا میزان تقاضا برای برخی از مشاغل را در بریتیش کلمبیا افزایش داد.

دولت فدرال تحقیقاتی در خصوص  تاثیر پاندمی بر بازار کار در هر استان انجام داده است. طبق این تحقیقات ده شغل در بریتیش کلمبیا با افزایش میزان تقاضا همراه بوده اند.

  1. مدیر امور حقوق و مزایا (ناک 1432):
    این افراد به جمع آوری، بازبینی پرداش اطلاعات مربوط به لیست حقوق و مزایا می پردازند و هم چنین حقوق و مزایای کارمندان یک شرکت را تعیین می کنند.
  2. مشاور و تحلیلگر سیستم های اطلاعاتی (ناک 2171)

این افراد شرایط سیستم ها را تحلیل و آزمایش کرده و طرح‌های مربوط به توسعه سیستم های اطلاعاتی را اجرا می کنند. همچنین در رابطه با مشکلات سیستم های اطلاعاتی توصیه هایی ارائه می کنند.

  1. برنامه نویس کاپیوتر و توسعه گر رسانه های تعاملی (ناک 2174)

برنامه نویسان کامپیوتر کدهای کامپیوتری مربوط به نرم افزار، پردازش اطلاعات و سیستم های عملیاتی و نرم افزار های ارتباطی را می نویسند. توسعه گران رسانه های تعاملی بر اپلیکیشن های موبایل،  نرم افزار های آموزشی، بازی های کامپیوتری، فیلم، ویدیو و سایر رسانه های تمرکز می کنند.

  1. دستیار معلم مدارس ابتدایی و دبیرستان (ناک 4413)

دستیار معلم در تدریس و سایر کارها به معلمان کمک و دانش آموزان را ساپورت می کند. تمرکز اصلی آنها بر تدریس و مدیریت رفتار است.

  1. متخصص فروش فنی (ناک 6221)

این دسته از افراد کالاها و خدمات فنی را به دولت ها و همچنین سازمان های  صنعتی وتجاری  می فروشند. برخی از آنها در مشاغل عمده فروشی نیز مشغول به کار هستند.

  1. آشپز (ناک 6322)

آشپزها می توانند در رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، موسسات آموزشی و سایر نهاد ها مشغول به کار آماده سازی و پخت غذا شوند.

  1. سرایدار، پرستار و نیروهای خدماتی ساختمان (ناک6733 )

کار این افراد تمیزکردن و نگه داری از ساختمان های تجاری ، مسکونی  است.

  1. مسئول حمل کالا (ناک 7452)

حمل، جا به جایی، بارگیری و تخلیه کالا از وظایف صاحبین این شغل است.

9.رانندگان کامیون های حمل و نقل (ناک 7511)

رانندگان کامیون حمل و نقل بر روی کامیون های سنگین کار می کنند و به جابه جایی کالا در فواصل کوتاه، بین استانی و بین المللی می پردازند. در طول دوره پاندمی کرونا این افراد کالاهای صنایغ مختلف را تامین می کردند.

10  معدن کار   (ناک 8231)

استخراج زغال سنگ و سنگ معدن در معادن زیرزمینی و استفاده از ماشین آلات حفاری از جمله وظایف این مشاغل است.